2012-10-09

Bokszkesztyű

Ma egy igen aktuális darabot hoztam, ugyanis ez a torta ma délután jutott el a megrendelőjéhez és remélhetőleg amikor ez a kis bejegyzés íródik, már az ünnepelt is megkapta. Amikor megtudtam, hogy bokszkesztyűt kell gyártanom egy kicsit beijedtem. Sokat kutakodtam a neten a témában, és egyre nagyobb pánik lett úrrá rajtam, mi lesz ha nem sikerül, hogy fogom a megrendelőnek megmondani, hogy hát amit kapott az egy kesztyű, ugyan nem hasonlít rá, de ennél jobbat nem tudtam csinálni. Hétvégén már ezzel álmodtam. Nem tudom, hogy volt-e már nektek ilyen rémálmotok, de amit szombatról vasárnapra virradóan megéltem, hááát azt nem kívánom senkinek. Vasárnap délután aztán nagy levegőt vettem és nekiálltam a tortának, és ez lett belőle: 

  
Na jó nem mondom, hogy tökéletes, mert a felirat egy kicsit ferde, meg itt ott egy kicsit törik a fekete fondant, de már alakul. Egyébként magához a tortához 2 tepsi piskótát sütöttem 8-8 tojásból és mindkét tepsi piskótát félbe vágtam, így lett ilyen jó magas a tortám. A krém benne erdei-gyümölcsös túró. A fényképekért elnézést, de mivel este lettem vele kész, és nem szeretek este fotózni ezért kora hajnalban készültek a képek az erkélyen a jó kis 5 fokos hidegben. :) Az ötletszerzés során találtam egy tortát aminél nagyon megtetszett a a boldog születésnapot felirat a kesztyűn, úgyhogy ezt én is átemeltem a "kis"tortára. A többi pedig csak úgy alakult. :)


A héten készül még egy torta a bácsinak akinek a gyerekei ezt a tortát rendelték, csak míg ez a családi ünneplésre készült a másik torta pedig a hétvégi nagy kb. 50 fős bulira fog készülni. Már nagyon várom, hogy elkezdhessek rajta dolgozni. Szombaton annak is hozom a képeit.  Addig is még örülök ennek a tortának, és próbálom magam egy kicsit kipihenni, mert pénteken még esküvőre is hivatalosak vagyunk.



0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0