2012-06-24

Harold a helikopter torta

Ez a torta elég nagy fejfájást okozott a múlt héten, hisz nem volt sok időm rajta agyalni, mert szombatra kellett a tortát elkészítenem és én pénteken jöttem vissza Magyarországra. Annyi előkészítést tudtam tenni még hétfőn este, hogy a helikopter propellerjét bevontam fekete Unidect masszával, hogy legyen ideje megszáradni. 


 


A tortához sütöttem két sima piskótát 26-os tortakarikába 5-5 tojásból. A lapok közé pedig tejszínes túrókrém került. Féltem egy kicsit a túrókrémtől, hisz elég meleg volt a konyhában, de szerencsére nem lett semmi baja. A torta külsejét ezúttal nagyon vékony vajkrémmel kentem be. Pénteken éjszaka még megpróbáltam elkészíteni Haroldot, hát nem volt egy egyszerű feladat. 3 részből sikerült csak összerakni, egyik része a "törzse", a másik a hátsó "farok" része (ezt tartják a bárányfelhők meg 2 fogpiszkáló a törzsénél), na meg persze a "talp" része amiben szintén fogpiszkálók kerültek.Teljes összeszerelésre csak szombaton a torta befejezése után került sor. Végül is nem lett olyan rossz a végeredmény, a kis 3 éves szülinaposnak nagyon tetszett, 1 percig csak széles mosollyal az arcán nézte a tortát, amíg végre megszólalt, hogy Harold! :) Ezek után megnyugodtam, hogy hasonlít! 


 

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0