2012-09-08

1. évfordulóra ( LOVE)

Ez a torta egy nagyon kedves párnak készült. A férj, aki mellesleg a kollégám kért meg arra, hogy készítsek egy meglepetés tortáta feleségének az első házassági évfordulójukra. Rámbízta a díszítést valamint az ízesítést is. Azt tudni kell, hogy amikor összeházasodtak nem volt esküvői tortájuk ezért mindenképp fehéret szerettem volna készíteni. Sok helyen szoktam kutatni ihlet után pl. Cake Central, Flickr.com és nem szeretek másolni tortákat, de amikor megláttam ezt a tortát a Cake Central-on tudtam megtaláltam azt amit szívesen elkészítenék nekik. Megmutattam a férjnek, hogy mit szól hozzá és miután engedélyezte a terveket, elgondolkoztam azon, hogyan is fogom kivitelezni a tortát, hisz nekem nincsenek is olyan betűkiszúróim, mint ami ehhez a tortához kellene. 


 Ismét keresgéltem a neten és miután rájöttem, hogy kb. 5000-6000 Ft között vannak a kiszúrók úgy döntöttem, majd kézzel fogom kivágni a betűket. Így történhetett az, hogy vasárnap délelőtt körübelül 2 órát töltöttem el csak a betűk kivágásával. Nem volt egy egyszerű feladat, de úgy ahogy megoldottam. A lényeg, hogy a végeredmény nagyon tetszett a megrendelőnek és a meglepett feleségnek is.  Persze az én tortám közel sem néz ki olyan jól mint az eredeti, mégis azt hiszem kihoztam a maximumot az én kis házi módszereimmel. 



P.S.: A családom csak "Rozi" tortaként emlegeti a kész művet. :) Én nem tehetek arról, hogy a monogramja a párnak R és Z , a torta pedig az 1. évfordulójukra készült. 

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0