2012-09-21

Focis torta 2. kör

Ismét egy focis torta volt soron. Még mindig nem vagyok elégedett a labdával, de azért már mutat egy kis fejlődést, bár a torta befejezése után megfogadtam, hogy mostanság nem csinálok több labda tortát. :) A focipálya csokis piskóta volt dobos krémmel megtöltve, a labda pedig sima piskóta, mézes krémes krémmel töltve. Személy szerint én nem szeretem a mézes krémest ezért ez a krém sem volt a kedvencem, de a megrendelő ezt kérte, így ezt készítettem. :)


Ez volt az első négyszögletes torta is amit burkoltam, ez sem lett a legszebb, de azért tanultam belőle bőven. A pálya fehér vonalainak elkészítéséhez nagy segítség volt az úgynevezett Sugarcraft Gun amit Hollandiából rendeltem. Hasznos egy eszköz, mindenkinek ajánlom aki tortázással foglalkozik. Szeretem ezt az on-line boltot, nagyon sok eszközt rendeltem már tőlük. Hollandiában egyébként sok boltjuk van és nagy álmom volt, hogy egyszer személyesen is ellátogathassak majd az egyikbe. Ez múlt héten sikerült is, mert a barátnőméket látogattuk meg Amszterdamban 4 napra és az egyik programpont volt a Haarlemi boltjuk meglátogatása. Ez maga volt a mennyország. A bolt tágas, megtalálható minden amit csak el tudtok képzelni, hogy hasznos lehet egy torta elkészítéséhez. Két részből állt a bolt, egyik felében voltak az eszközök a másik részében pedig egy műhely ahol különböző foglalkozásokat tartanak hobby cukrászoknak. Az eladók nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Ajándékba még egy táskát is kaptam tőlük. Ha esetleg bármikor Amszterdamban jártok ajánlom nektek a boltot.



0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0