2010-11-29

Oreo trüffel

Szombat csajos nap volt...Mr. T dolgozott, barátnők átjöttek, főztünk és esküvői fényképeket nézegettünk. Ezt a kis apróságot még reggelt dobtam össze, amire megérkeztek a lányok, már meg is dermedt a csoki rajta. :) Gyors és könnyű desszert. Ami inkább a nehézség benne, hogy az Oreo-t nálunk nem lehet kapni a sarki közértbe (Culináris-ban láttam utoljára). Én még Brémában tankoltam fel belőle, és eddig váratott magára az első desszert elkészítése. Van még talonban egy-két ötlet, ki tudja még lehet idén felhasználom az összes doboz kekszet. 
 
 
Hozzávalók:
  • 1 doboz Oreo keksz
  • 1 doboz Philadelphia sajtkrém
  • fehér, ét vagy tejcsokoládé
 
A kekszet egészben ledaráljuk, hozzákeverjük a Philadelphia sajtot, majd golyókat formálunk belőlük és 15 percre a mélyhűtőbe tesszük őket. Majd felolvasztjuk a csokit (kinek melyik a szimpatikus ez lehet fehér, ét vagy tejcsoki is) és a kis golyókat megforgatjuk a csokoládéban, majd egy sütőpapírral bélelt tányérra rakva megvárjuk míg a csoki teljesen megdermed. Én a tetejére szórtam egy kevés darált kekszet, de szintén csak a fantáziánkra van bízva, hogy ki hogyan dísziti az elkészült "bon-bon"-okat.
 
* a recept innen származik.

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0