2010-02-03

Amazon.com - Off topic

Segítséget szeretnék kérni azoktól akik rendeltek már az amerikai Amazonról. Az angol verziónak én is rendszeres látogatója és vásárlója vagyok, de most azon gondolkodtam, hogy jó lenne egy két dolgot rendelni az amerikai oldalról is. A kérdésem a következő lenne, kell valamilyen vámot fizetni itthon a megrendelt könyvek után? Ha igen mekkora az-az összeg limit, ami alatt esetleg ez megúszható lenne? Mert ha van vám itthon még pluszban amikor megérkezik a szállítmány akkor nem érné meg szerintem. Így kénytelen lennék továbbra is az angol oldalt használni, ahol most eléggé megemelkedtek a szállítási költségek. Köszi előre is a segítséget, tanácsokat.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Viki,

pont tegnap kaptam meg az amazon.com-ról rendelt csomagomat...a standard intl shipping listában jelzett 15-22 munkanap helyett mindössze másfél hét alatt meg is érkezett a csomag. 2 könyvet rendeltem, 3,99 USD volt az alap szállítási költség + 3,99/db, így össz. 11,97 USD-t kértek a 2 köny árán felül.
http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=596194&#surcharges
Ha nem műszaki cikket vásárolsz, nincs semmiféle vám vagy adó. Azt mondanom sem kell, hogy az itthon 5-6ezer/darabért vesztegetett könyveket újonnan 5 és 10 USD-ért találtam meg amazon-on.;)

ági

Viki írta...

Köszi Ági! Szuper hírek, ha megjött a fizetés, megrendelem a könyveket. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0