2010-02-16

Mozzarellával töltött padlizsán

Ezt a finomságot, már vagy fél éve kinéztem magamnak, és most hétvégén jött el a megvalósítás ideje. Mondanom sem kell, Mr.T. meg sem kóstolta, így magamra maradtam. Nem baj, mondtam is neki, legalább több jut belőle nekem. :) Én tejfölös mártást készítettem hozzá, ez az egy dolog amiben eltértem Kevin receptjétől, de szerintem így is nagyon jó volt.


Hozzávalók:
  • 1 db padlizsán
  • 1 csomag mozzarella
  • bazsalikom
  • 2 tojás
  • liszt
  • zsemlemorzsa

Mártogatós hozzávalói:
  • 2 dl tejföl
  • 1/2 kk.paprika
  • bors, só
  • 1-3 szál újhagyma

A padlizsánt vágjuk fél cm-es karikára, sózzuk meg mindkét oldalát, és hagyjuk 20 percig állni. 20 perc elteltével mossuk le a sót, majd itassuk fel a vizet a szeletekről. Próbáljuk meg lehetőleg azt, hogy páros számú padlizsán karikánk legyen, csak mert így könnyebb párosával összerakni őket. :) Szeljük fel a mozzarellát, és mossuk meg a bazsalikom leveleket. Most jöhet az összeállítás. Két padlizsán szelet közé, egy szelet mozzarella és egy levél bazsalikom, majd kerülhet rá a panír. Én duplán paníroztam be őket, mintha sajtot paníroznánk. Jöhet a sütés, közepes lángpn, kb. 2-3 perc oldalanként. A mártáshoz, az újhagymát apró karkikákra felszelem majd a tejfölbe belekeverem.  Adok a hagymás tejfölt megízesítrm, sóval, borssal, paprikával. Esetleg adhatunk hozzá még fokhagymát, én most ettől megkíméltem Mr.T. :).

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0