2010-03-22

Egy Születésnap története...

Egy évben egyszer eljön az a nap, amikor csak magammal foglalkozom. :) Ez a nap a Születésnapom. Ilyenkor nem dolgozom, és nem csinálok semmit, csak élvezem a napot. Idén sem volt másképp. Na jó kivéltel talán az, hogy csináltam magamnak finom reggelit. Mi mást mint palacsintát, fahéjas- almásat. :)


A szülinapomat Anyummal töltöttem. Először is vettünk cipőt az Esküvőre, majd elmentünk a Culinarisba, majd a Butlersbe. Aztán persze Nagyit is meglátogattuk a Kórházban. Beszerzésre került még egy kiló Nyírfacukor is. A következő pár sütit, ezzel fogom sütni és tesztelem, hogy annyira jó-e mint aminek mondják. Ha az ára alapján kellene ítélni akkor valamit tutti tudnia kell, hisz 1 kiló 3600Ft-ba kerül. :( Drága dolog egészségesen étkezni. Aztán jártunk még Pénteken az ArtVirág-ban és a Kikában is. Jó kis nap volt. :)  Persze Mr. T. is nagyon kitett magáért, íme az egyik ajándéka:


Ezeket pedig Anyumtól kaptam:


Persze a nap végére Apum is megérkezett egy gyönyörű virággal:


6 megjegyzés:

Kata írta...

Boldog szülinapot kívánok neked!

Viki írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Unknown írta...

Ma van a szülinapod?
(nekem is:))
Nagyon sok szép szülinapot kívánok neked :) ;)

Viki írta...

Kedves Andi! Nagyon Boldog Születésnapot Neked is! Az enyém pénteken volt, csak a hétvégén nem volt időm megírni az összefoglalót. :))

Zizi írta...

Szia!
Boldog szülinapot!
Nem tudom milyen nádcukrot vettél, aminek a kilója 3600 Ft, de én múlt pénteken bio nádcukrot vettem és egy kiló kb. 750-800 Ft-ba került (nem emlékszem pontosan). A te árad nagyon-nagyon sok egy kiló nádcukorért! :)

Viki írta...

Köszönöm!.... Nádcukor, tiszta hülye vagyok, Nyírfacukor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0