2010-03-06

Gyömbéres palacsinta

Tudom, tudom unalmas vagyok, de vállalom. Ezért a palacsintáért mindenképpen. :) Próbáljátok ki és megtudjátok a függőségem okát! Ez volt a mai reggelim. Mr. T. már korán reggel elment dolgozni, így volt lehetőségem egy ráérősebb reggelire. Bár azt is mondhatnám ez nem az én reggelem, mert a melaszos üveget leejtettem, még szerencse, hogy maximum egy evőkanálnyi volt már csak az aljában, de gondolhatjátok mennyire jól mutatott még így is a konyhapadlón, na meg a fehér konyhabútoron. :) Na sebaj gondoltam majd a reggeli kárpótol mindenért. Készült a kávém, veszem elő az édesítőmet, hát nem leejtem, és a benne lévő 100 bogyó a világ négy égtája felé repült, szóval a melasz felmosása után, jött az édesítő összeszedése, de van egy olyan érzésem, hogy még a jövő héten is a kis bogyókat fogom szedegetni, amik most jól elbújtak valahová. Ma még azt terveztem, hogy kocsiba ülök, de megfordult a fejembe, hogy inkább BKV-t választom, biztos ami biztos! A receptet még az ősszel Kevinnél láttam. Cukort persze helyettesítettem egy kis Agave nectarral.


Hozzávalók:
  • 1 csésze liszt
  • 1 tk. sütőpor
  • 1 tk. őrölt gyömbér
  • 1 tk. fahéj
  • 1/4 tk. szegfűszeg
  • 1 csésze tej
  • 1 tojás
  • 2 ek. olvasztott vaj
  • 1 ek. Agave szirup
  • 1 ek. melasz

A lisztet, sütőport valamint a fűszereket egy tálban összekeverjük. Egy másik tálban pedig összekeverjük a tejet, tojást, vajat, melaszt és az agave szirupot. Egy fakanál segítségével a száraz hozzávalókat a nedves összetevőkkel kikeverjük. Nem kell teljesen tökéletes csomómentes masszát kapni, csak úgy mint a muffinok tésztájánál.Egy palacsintasütőben egy kevés vajat olvasztunk, és közepes lángon megsütjük a palacsintákat. Ebből az adagból körübelül 10 db kis palacsinta lesz.

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0