2010-03-11

Nem értem - Off topic

Nem értem, valaki magyarázza el nekem, hogy miért vannak a kórházak? Azért, hogy betegebbek legyünk, vagy azért, hogy segítsenek rajtunk, embereken akik kiszolgáltatottak vagyunk olyan embereknek akik "elvileg" értik a dolgukat. Nem értem. Nem értem. Nem értem. Hogy lehet az, hogy hétfőn bemegy egy egészséges ember kivizsgálásra, ma meg az intenzív osztályon fekszik. Ha én így végezném a munkámat, ahogy néhány orvos teszi, már rég munkanélküli lennék. Bocsánat, ha ezzel valakit megbántok, de NEM ÉRTEM!

3 megjegyzés:

Moha írta...

Ez nem hangzik jól! Mi történt?

Viki írta...

Csak annyi, hogy szegény Nagyimon (aki eddig teljesen fitt, életvidám és egészséges volt)megcsináltak egy vizsgálatot, aminek az lett a vége, hogy a bélfalát véletlenül átszúrták, amiért megkellett műteni. Ez egy rutin vizsgálat, elvileg, de úgy látszik nálunk még a rutinból is lehet életveszély. Bocsánat, tényleg nagyon fel vagyok háborodva, nem térek magamhoz. Most a 4 napos kórházi kivisgálásból lesz ki tudja mennyi, mert hát ugye az ember mire számítson ezek után. Sajnos nagyon nem bízom az orvosokban, pedig én aztán rájuk vagyok szorulva rendesen.

Nasi írta...

Szia Viki!

Remélem minden rendben lesz a nagymamáddal. Beszéljünk jövő héten.

Puszi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0